Sunday 30 December 2012

BERANI 2013 - DR.AZIZAN OSMAN


Dr.Azizan Osman , memang tidak boleh disangkal lagi kehebatan anak muda bernama Dr.Azizan Osman kerana telah ramai telah mengetahui kebolehan beliau telah ramai melahirkan ahli perniagaan bertaraf lima bintang. Saya sendiri terpanggil untuk mengikuti program yang dianjurkan , memang luarbiasa hebat. Banyak tip-tip yang saya pelajari melalui program beliau.Tidak perlu saya kata bertapa hebatnya beliau.  Dari segi pemerhatian memang kita yang bergelar usahawan memang patut mengikuti seminar yang dianjurkan oleh beliau. Saya mungkin menjadi peserta beliau yang berikutnya.

1 comment:

  1. Perkara yang paling berani bagi saya ialah langkah pertama.Ramai diantara kita takut untuk bermula.Masing-masing suka melihat orang lain berjaya dahulu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...