Monday 17 February 2014

Direktori Bisnes - Pengiklanan secara percuma

Peniagaan tanpa iklan adalah sesuatu yang tidak cukup sifat . Setiap peniagaan yang berjaya mempunyai teknik pengiklanan yang hebat. Malah mereka sanggup melabor beribu ringgit untuk menjadikan iklan mereka menjadi mantap dan berkesan. Masih teringat saya pernah mengiklan syarikat Forwarding kedalam akbar tempatan hampir RM30,000.00 setahun. Pengiklan memang penting untuk memberi tahu tentang wujud peniagaan kita. Kini saya banyak mengiklan bisnes saya didalam online. Alhamdulliah semakin mahir saya beriklan didalam online. Tiba masanya untuk saya sampai kepada mereka-mereka yang memerlukan. . Hari ni saya telah membina Page group yang melibatkan bekas pelajar di Sekolah Menengah  Dato Abdul Rahman Yassin , Tampoi, Johor Bahru.  Dimana mereka boleh berkongsi peniagaan sesama mereka. Disamping itu juga Page Group ini terbuka kepada orang luar.Apa yang penting disini saya menawarkan perkhidmatan percuma. Untuk keterangan langjut sila :-

https://www.facebook.com/groups/229107897278006/




Disamping itu juga saya akan menyimpan iklan tersebut kedalam blog untuk saya menjalan pengiklanan didalam google. Ini juga diberikan secara percuma.Blog tersebut akan saya pasarkan kedalam Google mengikut Kaedah SEO (search Engine Organization) Blog tersebut adalah seperi berikut : 

http://peniagaan-kami.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...