Friday 27 July 2012

Ramadhan kembali

Alhamdullilah dapat juga tahun kita menyambut ramadhan. Semoga ramadhan tahun ini lebih bermakna lagi, tidak seperti tahun lepas saya lebih banyak menghabiskan masa di banzaar Ramadhan iaitu menjual lemang dan disamping itu juga menolong isteri menjual kuih raya. Banyak pengalaman yang saya dapat semasa menjalankan pernigaaan ini. Penat? memang penat ...penat betul. Ini saya lakukan adalah kerana peniagaan utama saya mengalami kemerosotan. Sebagai langkah berjaga-jaga saya buat perniagaan lain sebagai back-up. Alhamdullilah dengan berkat usaha hasilnya amat lumayan yang penting dapat juga saya memberi sesuatu  kepada ibu dan keluarga saya untuk persiapan hariraya.





sebahagian kuih raya untuk diedarkan


Lemang segera hasil tangan saya dan isteri


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...