Sunday 6 January 2013

Duit online memang benar terbukti!!!!

Duit online !!!! satu perkara yang kompleks  dimana kita yang  kurang berpengalaman dalam bisnes online memang satu perkara yang mustahil dan adakala dongeng semata-mata . Berpengalamaan dalam bidang bisnes online memang ternyata berhasil . Duit online memang terbukti sesuatu yang nyata bukan dongen semata. Apa yang penting kita perlu mempelajari teknik-teknik dan tips terkini. Di negara Eropah mereka yang mendapat duit online menghasil ratus dollar malah ribuan dollar hanya dengan melayari internet.






Memperolehi duit online bukan perkara yang mustahil.


Pemlik Problogger.net  , Darren Rowse   memperolehi pendapatan USD100,000.00 setahun hanya dengan    
Chitika, Google AdSense, Text Link Ads, dan Amazon Associates. Jumlah trafik web ke blog beliau ialah 1.5 juta pengunjung. Topik yang dibincangkan di dalam blog beliau ialah make money online dan make money bloggin. Beliau telah meghasilkan blog sejak 2004.

Duit online yang paling senang diperolehi

contoh :-
Adsense.com dari googe inc.  bagi saya merupakan duit online yang senang diperolehi dengan meletakkan bebapa kod adsense kedalam blog  kita. kiraan pendapatan diperolehi berdasarkan klik oleh pengunjung kedalam blog kita. Disamping itu juga, kiraan pendapatan berdasarkan iklan yang mengikut bidaan pembuat iklan. Banyak tips yang kita boleh perolehi tentang google adsense yang boleh kita pelajari  samada berbayar atau percuma. Terpulang kepada kemampuan anda.


Sebenarnya banyak lagi cara untuk mendapatkan duit online salah satu  affiliate program .Saya akan memperbincangkan perkara pada post akan datang. Kepada yang baru berjinak dalam internet marketing teruskan untuk mempelajarinya dan jangan berputus asa. Di samping itu juga, untuk mendapat ilmu yang terbaik kita perlu berlabur.


TIPS YANG BERKAITAN :-
Bahan rujukan yang patut anda perolehi : Make Money Online Decoded: How to Succeed for Baby Boomer

4 comments:

  1. hi,

    info yang menarik sesuai untuk blogger baru seperti saya.Teruskan info yang anda , saya akan mengikuti blog ini.Terima kasih diatas segala post anda.

    ReplyDelete
  2. salam,

    terima kasih kerana berkunjung ke blog ini...


    saiful

    ReplyDelete
  3. Pertama kali saya baca blog awak... saya kurang bersetuju dengan idea2 awak...
    tapi setelah baca berulang kali... saya dah faham...
    saya minta maaf sbb buruk sangka dengan awak selama nie...


    Also visit my blog :: Buat Duit Online

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...